Autor Subiect: Probleme cu un template...  (Citit de 1688 ori)

andrei

• Novice
  • *
  • Mesaje postate: 64
    • IT Focus
Probleme cu un template...
« : Ianuarie 12, 2007, 08:09:13 am »
:wink: Salutare tuturor! Eu sunt un incepator... Ma bucur ca am gasit site-ul acesta  :idea: Acesta e primul meu post, si intru direct cu o intrebare/nelamurire. Am urmat intocmai manualul Typo3 (Modern Template Building) dar nu am reusit sa fac ceea ce trebuia.
Am un sablon de site in HTML (exportat din Photoshop), care este aproape un site complet (ca si aspect; acum vreau ca textul sa fie introdus si gestionat din Typo3). Ceea ce trebuie sa fac in continuare este sa fac anumite parti din el dinamice - folosind Typo3. Pe scurt, am impresia ca nu folosesc corect template-ul (codul din 'setup'). In browser totul arata ok, dar nu pot sa inserez continut. Incerc sa explic. Codul pe care l-am pus este urmatorul:

content = TEMPLATE

content {
  template = FILE
  template.file = fileadmin/template/main/index.html

BODY.all = 0
    BODY.all.subpartMarker = BODY
    HEAD.all = 0
    HEAD.all.subpartMarker = HEADER
    HEAD.rmTagSections = title
    TD.all = 1

relPathPrefix = fileadmin/template/main/
}

# Default PAGE object:
page = PAGE
page.typeNum = 0
page.10 < content

In fisierul HTML am folosit

<!-- ###R### -->
ceva
<!-- ###R### -->

In continuare, daca pun oriunde in campul setup din backend, pentru template - un cod de genul:

workOnSubpart = BODY
  subparts.R = TEXT
  subparts.R.value = HELLO WORLD!

Ar trebui sa imi schimbe textul "ceva" in "HELLO WORLD!". Acest lucru nu se intampla, este ca si cand nu as fi dat ultimele linii de cod. Unde gresesc? Cum se face mai exact ceea ce vreau eu sa fac? (adica pur si simplu modificarea continutului)

Va multumesc foarte mult  :roll:
Bogdan Andrei  Craciun
Programator Web

http://www.bogdancraciun.com

tiberiu

• Novice
  • *
  • Mesaje postate: 209
    • http://www.arobs.com
Re: Probleme cu un template...